/// Kwaliteit

Ons doel: voldoen aan de uitgesproken en de voor de hand liggende verwachting van onze klant.

Wij zijn ervan overtuigd dat deze kwaliteit wordt bereikt door:

  • Een nauwe samenwerking tussen klant / werknemer
  • Een standaard gebaseerd op bewustwording en preventie
  • Implementeren en onderhouden van een kwaliteitssysteem
  • Continue kwaliteitsverbeteringen
  • Ontwikkeling van personeels vaardigheden

We zien een kwaliteitssysteem dan ook als een combinatie tussen verschillende disciplines in de werkomgeving.

1. Kwaliteit (Quality)

Kwaliteit is meer dan een geschreven woord en is een manier van leven. Het is een houding die invloed heeft op alles wat we doen in ons prive- en werkomgeving.
De continue verbetering van het kwaliteitsniveau in de organisatie en de mensen zal resulteren in kwalitatief hoogwaardige producten en diensten, lage kwaliteit kosten en de hoogste klanttevredenheid.

2. Ethiek (Ethics)

Een werknemer moet zich goed voelen in de bedrijfsomgeving. Om dit te bereiken moeten we de hoogste ethische en morele normen volgen.
Ethiek is iets dat moet komen van de mensen zelf in de organisatie.

3. Omgeving (Environment)

We hebben een hoge kwaliteit, functionele, effektieve en plezierige werkomgeving geschapen.
Verder omvat onze verantwoordelijkheid onder meer het pro-actief zijn in het beschermen van ons milieu en de natuurlijke hulpbronnen van de aarde met daarnaast het stimuleren van de groene energie oplossingen en producten.
Ons doel is om milieu verontreinigingen te voorkomen en zoveel mogelijk duurzame energie bronnen te gebruiken, zoals zonne-energie, voor de opwekking van energie die nodig is voor het produceren van onze producten.

4. Mensen (People)

Ieder individu is heel belangrijk voor ons. We zijn toegewijd aan een omgeving die het werken aangenamer voor de werknemer maakt en waar hij kan werken met behulp van state of the art technologie.
Ieder individu moet de mogelijkheid hebben om te groeien en zijn potentieel te ontwikkelen. Met deze groei kunnen we bijdragen aan de creativiteit en talenten voor zowel particulieren en bedrijven.

5. Processen (Processes)

Onze bedrijfs processen zoals productontwikkeling, ondersteuning en service zijn ingericht op een snelle levering aan de markt, voor lage kosten, met korte doorlooptijden en het hoogste niveau van kwaliteit om zo onze klanten goed te kunnen bedienen.

6. Klanten tevredenheid (Customer satisfaction)

Onze klanten vragen de hoogste kwaliteit voor de geleverde producten en diensten.
Klanttevredenheid is de mate waarin verwachtingen van de klant van een product of dienst worden gehaald of overtroffen.